Вартість та терміни доставки. Оплата. Умови повернення товару.

Доставка по Україні

Вартість доставки 

30-70 грн * – при оплаті на карту Приватбанку (відправка замовлення на склад у Вашому місті).
40-70 грн * – післяплатою (оплата після отримання та перевірки замовлення у відділенні транспортної компанії).
50-100 грн * – кур’єром додому або в офіс (оплата після отримання та перевірки замовлення).
* – Ціни приблизні і можуть змінюватись. Ціни залежать від тарифів перевізника

Доставка в Крим здійснюється транспортними компаніями Автолюкс або Ін-тайм за бажанням клієнта.
– відправка Укрпоштою за умовою повної передоплати

Робота в 24 години не означає, що клієнт отримає своє замовлення протягом 24 годин.

Відвантаження буде здійснено протягом 24 годин (робочі дні) з моменту отримання оплати

Відправлення замовлень з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 18:00

Замовлення зроблені у вихідні та святкові дні будуть відправлені в перший робочий день.

Доставка по Україні
Здійснюється при безготівковому розрахунку, післяплатою, грошовий переказ, при розрахунку за допомогою платіжних терміналів або сервісу Приват 24. Вам необхідно вибрати один з цих варіантів оплати і отримання товару. Товари відправляються службою доставки в усі обслуговуються населені пункти «на склад перевізника» чи поштове відділення.

Точна вартість доставки товару розраховується згідно з тарифами перевізника. Ознайомитися з тарифами ви можете на сайті перевізника.

При отриманні посилки необхідно мати з собою паспорт або водійське посвідчення для підтвердження особи.
Відстеження доставки замовлення:
Ви зможете дізнатися дату і час доставки Вашого замовлення, якщо зайдете на сайт кур’єрської служби і в меню введете номер товарно-транспортної накладної (ТТН).
Термін доставки 2-3 дні. Все залежно від віддаленості вашого міста чи селища.

Здійснюючи доставку, наприклад, через транспортну компанію «Нова пошта», у Вас є можливість скористатися послугою перевірки посилки перед тим як її забрати і оплатити. У відділенні «Нової пошти» менеджер видає Вам посилку, де Ви можете її розпакувати і переконатися в належній якості товару і якщо посилка відповідає замовленню, оплатити її. Якщо Ви оплатили покупку «Банківським переказом», то Ви все одно можете скористатися послугою перевірки посилки, перед тим як забрати її зі складу.

Зверніть увагу, що час доставки також залежить від обраного Вами методу замовлення.

Способи оплати

Ми не вимагаємо передоплати і покупець має можливість оплатити своє замовлення будь яким зручним для нього методом

  1. Накладений платіж “Нова Пошта”

Ви можете оплатити своє замовлення готівкою або карткою у відділені служби «Нова пошта» після отримання товару. Зверніть УВАГУ що служба доставки бере комісію за переказ коштів, при цьому буде додатково знято  20 грн + 2% від суми за переказ, з тарифами ви можете ознайомитись на сайті

  2. На картку ПриватБанку

На картку ПриватБанку можна здійснити оплату, внісши гроші на платіжну карту Приватбанку через систему Приват 24, термінал або касу банку. Реквізити для здійснення платежу висилаються покупцеві на е-mail або СМС після дзвінка нашого менеджера і формування замовлення.

Умови повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Якщо Вам не сподобались або не підійшли товари, Ви зможете повернути їх на протязі 14 днів з моменту отримання.
Повернення в такій ситуації оплачує клієнт, за виключенням моментів з браком товарів.